lördag 28 juli 2012

it's always a good time

Har haft kanske dom bästa dagarna av sommarlovet nu under den här veckan! På onsdagmorgon kom famo till oss och vi for och plocka blåbär. Vi var i skogen i över 5 timmar så hela min dag for dit. När vi kom hem så bakade jag blåbärspaj, aaaah namm.  På kvällen träffade jag Johanna och nångång 12 på natten bestämde vi oss för att köra till mäkkärn med våra onepiecen på oss och äta. Det regnade ganska mycket men skit samma vi sku ha mat! Vi satt och talade om allt möjligt och lyssnade på radion som hade helt awesome sånger :D Körde hem 3 tiden och var helt genom våt. På torsdagen så tränade jag och på kvällen körde jag opp till stan och for övernatten till mara med c-o. Vi såg nu på film och sånt. Idag kom jag hem ditifrån 1 tiden och for ut och sola. Idag var det typ den 7 riktiga sommardagen på hela sommaren?! Skönt iaf med sol! For till stan en stund med mara och c-o och kom hem ganska tidigt. Efter det har jag varit på lenk med Mortti och bara luggit i sängen framför datorn och hört på musik. 
Imorgon ska jag genast på morgonen med Anni till tjäruträske så borde kanske så småningom börja fara och sova. 






// bilderna från min instagram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar