torsdag 5 juli 2012

5e juli 2012

Igår var jag hos fysion och fick nya övningar som jag ska göra för att få benen i skick. Efter det tog jag bussen till itis för att byta byxorna jag köpte förra fredagen för knappen på dom hade lossat. Så nu har jag nya byxor + att jag hittade 2 nya skjortor som jag köpte.
Idag har jag varit "sur" på jobbet eftersom det redan var skit varmt på morgonen när jag for till jobbet och då visste jag att det skulle vara en jätte varm dag. Så på jobbet såg jag hela tiden ut från fönstret och hoppades på att få gå hem så tidigt som möjligt. När jag kom hem 3 tiden så for solen såklart bakom molnen så blev lite besviken men som tur så kom den fram vid 4 och då for jag genast ut i solen och somnade till en timme. Som tur har jag snart sommarlov från jobbet! 2 weeks to go! menmen nu ska jag gå och simma för första gången i år?! eller ska iallafall försöka... :D  Sorry, inga bilder den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar