onsdag 18 juli 2012

18e juli 2012

Igen ett tag sedan sist... Har haft allt annat viktigare att göra än att blogga. Men iaf så har min sista jobb-vecka börjat och snart är den slut så på fredagen får jag SOMMARLOV! Vi ska troligen med familjen på resa dit vart det är super varmt för här i Finland orkar vi inte vara, bara regn och moln helatiden fyfaan. Det kallar vi i Finland sommar?! Hoppas det nu blir något av resan. Idag fick jag min OnePiece som jag väntade på i en hel vecka fast den sku komma på 1-3 dagar. Hur som helst så har jag den nu! Det blev en svart sådan och den är liiiite för stor eller egentligen så är det bara det som är mellan benen som stör mej för den delen hänger ända ner till knäna om inte lägre ner O.o På lördagen var jag på maras mökki med ett gäng och hade det super kul! Annors har jag nu hängt på stan med Jenna och varit till Verde inte något extra egentligen.







// iphone bilder så lite dåliga :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar