söndag 1 juli 2012

HELL YEAH

Hade igår en jävlit kul kväll i Lovisa! Först var vi hemma hos Jenna och vid 9 började vi gå mot stan. Vi var på terassen med några andra och så lärde jag känna ett par nya pojkar som jag sen hängde med resten av kvällen. Vi satt nu på olika terasser och pratade och hade det roligt. Sku kunna ta den kvällen pånytt när som helst nästan! :D Dåligt väder var det nog men skit i det! Vi satt ute ända till 4 tror jag och efter det for vi och sova. Idag kom jag hem ganska tidigt. Var hemma 1 tiden och satte på mej bikinin genast och lagade bröd till mej och gick ut och njuta av solen en stund. Efter det har jag nu bara suttit vid datorn och tagit det lugnt. Har inte bilder från igår så det får duga med dom här från weheartit.


                       
                            





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar