söndag 22 juli 2012

22a juli 2012

Hejjj!
Imorgon börjar mitt 3 veckor långa sommarlov! Hoppas verkligen att det är lika fint väder 3 veckor framåt som idag. Solade en stund på dagen idag och fick kanske lite färg, vet inte. Körde iväg till stan 6 tiden och var där en stund med Jenna. Vi satt nu i hese och åt hamburgare. Jenna fick också ett par byxor av mej. Jag köper ganska ofta byxor men sen när jag har kommit hem och sätter på mej byxorna jag köpt så tycker jag inte mera om dom och så har jag dom oftast ett par veckor i skåpet och sen ger jag dom till Jenna om hon vill ha dom :DD Hon har nu fått säkert 5 par olika byxor av mej på ett år ? hahah. Den här gången fick hon ett par ljus röda som jag aldrig använt :) Såg också mara en stund före han sku fara och se på leffa. 

På fredagen var jag en stund i tirmo med mara och for sen till honom och sova. På lördagen så kom jag hem 2 tiden och tränade en stund och chillade resten av kvällen. 
Imorgon på morgonen tänkte jag fara till Verde och träna med mamma och efter det ser jag vad jag hittar på. Kanske tar bussen till hesa för shopping eller nåt :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar