söndag 30 september 2012

sista september 2012

Tio dagar sen sist. Har haft antibiotikakur men den har inte hjälpt nåt nästan. På tisdagen har jag allergitest och ska försöka få en astma pipa så sku det kanske lätta lite. På måndagen var jag på träningarna men for bort från isen typ 20 minuter före isen sku sluta för det tog så sjukt i hjärta att jag inte kunde skrinna eller göra något annat :(  Beställde en klänning från nelly.com som jag visar när den kommer, troligen på onsdagen. Gamlasdans klänningen fick jag på tisdagen men den måste fixas för den är liiiite för stor i övredelen. Tycker helt jätte mycket om den, just sådan som jag ville ha! Nöjd flicka här :) Idag var jag till ishallen och såg på när Walton spelade. Det kändes helt som om jag sku ha slutat spela för jag har varit borta från träningarna i en månad nu. Börjar ta i huvet redan -.- Nåjåå men nu bilder.






haha jag och Anni åt en hel liter glass på håltimmen här en dag :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar