onsdag 12 september 2012

hatar att vara sjuk

Hej!
Har tränat och gått i skolan, stressat med skolgrejjer, varit sjuk i snart en vecka, bakat bulla, varit med marcus och sådant. Förra veckans fredag hade vi skolfotografering och jag hann inte ens se hur jag såg ut på bilderna förrän fotograferaren hade valt ut bilden som jag sku ha. Nåjåå får vel se dom om någon vecka. På kvällen var jag till amarillo och äta med marcus och kena, sjukt gått! På lördagen blev jag sjuk och hade feber. Så den dagen gick åt att bara ligga på soffan, på söndagen samma sak. På måndagen hade jag ännu feber så stannade hemma och sovde typ till 1 och halv 2 valde jag en finskbok som jag sku ha läst tills nästa dag. Så det var nu bara att börja läsa en ca. 500 sidors bok. Usch! Läste ända till halv10 på kvällen och hade läst just och just halva boken. Skrev en bokrecension snabbt och så bra jag kunde efter att ha läst halva boken. På tisdagen kände jag mej helt frisk men lämnade endå träningarna imellan. Körde via butiken och började baka bulla när jag kom hem. Namii. Idag hade jag helt täppt näsa och huvudvärk i skolan och frös ännu därtill. Sista timmen hade jag dansövning till gamlas dag. Helt roligt faktist! :) Jejee. Har feber igen och tänkte laga scones och titta på gossip girl och bara slappa.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar