måndag 17 september 2012

orkar inte längre

Hejj!
Sitter nu just hemma och är sjuk igen. Trodde redan att jag var frisk men nej. I skolan kände jag mej helt febrig och musklerna bara värkte och när jag kom hem så hade jag feber -.- Det sku få räcka med det här nu! Har varit redan 1½ vecka sjuk så att...

På fredagen hittade jag en ljuvlig höst/vinterrock från Cubus, såklart ;) Cubus har blivit min favoritbutik nu, haha, kan bero på det att den finns i Borgå nuförtiden. Köpte också en hoodie i en ljuvlig höstlig färg!
På lördagen vaknade jag redan halv 7 för jag, syrran och pappa for till Kyrkslätt och sälja laku på maalaismarkkinat :D nämen helt roligt var det! :) På kvällen var jag och se filmen Ted med Anni och var för första gången i nya Biorex i Borgå. Ganska fin och lyxig! Man kan nämligen skuffa stolen sådär framåt att man nästan ligger. Filmen var sjukt bra men grät nog med Anni några gånger men det kan bero på att vi är små cry-babies om man kan säga så, hahah. Rekommenderar om ni inte sett den.
Gjorde vaniljpannacotta på söndagen och gått var det. Namii. Sku ha haft mina 2 första matcher på veckoslutet  för i år men jag var såklart sjuk :( Vi vann endå båda som tur.
Igår gjorde jag till kvällsmål plättar med grädde, stäkta kanel-päron och blåbär, så sjuukt gått. Jag sku nästan kunna ha ett eget cafe eller nåt :D
Borde nu läsa en bok som vi har i modersmål men jaaa ja vet inte om jag orkar. Kanske.


Cubus, 79,90€ 







duktiga Anni laga flätan!
+ hoodien som jag köpte 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar