lördag 25 augusti 2012

working to get muscles

Den här veckan har nu gått för det mesta i skolan och på träningar. Inte så hemst mycket annat. På måndag morgon var jag med mamma och gymma och efter det for jag till skolan och på kvällen hade jag lätkä träningar. Tisdagen var det igen skola från 8.30-16 och på kvällen träningar. På onsdagen hade jag ledigt från träningarna så jag var hos marcus efter skolan. Det regnade hela dagen och var annors också en ganska så skit dag. Igår gjorde jag inget speciellt, satt i skolan och hade det roligt med anni. Joo visst jag försovde mej för första gången det här skolåret! Klarade mej just och just 1 vecka utan förseningar och anmärkningar men jaa vad kan man om sängen är skönare än att fara ut och köra i regnet till skolan? hahah. Idag hade vi skolgudstjänst och en helt vanlig skoldag efter det. Efter skolan körde jag till verde och gymmade i 2 timmar och var helt slut efter det. Efter verde kom jag hem och städade lite i rummet och sådant. Har inte riktigt något att skriva om när dagarna består för det mesta av skola och träningar, tråkigt bläääh. Nu är klockan nästan 1 på nattten så gunatt! :)


  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar