söndag 19 augusti 2012

första skolveckan avklarad!

Ett tag sedan sist igen.. Har inte haft nån inspiration eller tid för bloggen nu på sistone men här är min vecka i sin korthet. Förra veckans fredag var jag med min lille bror till h&m och shoppa kläder till honom och på kvällen  körde jag ner till Askola för att träffa Jenna och det var svinkallt! Jag kom hem 1 tiden och var en isbit. På lördagen firade vi min systers 19-års födelsedag och släkten var här. Måndagen var sista sommarlovsdagen så jag träffade Anni och vi var till h&m och Cubus. Köpte lite kläder igen och ett halsband. Efter shoppingen bestämde vi oss för att fara till Coffee House. Där satt vi nu en stund och hade det mysit. Första skolveckan drog då igång på tisdagen. Helt skönt faktist. Före skolan började på tisdagen blonderade jag mitt hår för 4 gången och det är inte ännu heller så blondt som jag vill ha det men det får nu vara. Efter skolan träffade jag Jenna och vi for och äta pizza till Viking Pizzeria. Aaah älskar deras kebabpizza! På onsdag och torsdag hade jag mina första ishockey spel för i år mot Englands landslag, både kvinnornas och 16-åringarnas. Mot kvinnorna spelade vi jämt 1-1 och 16-åringarna vann vi 13-0. Den här veckan har det varit varmt och soligt, typiskt när skolan börjar -.- Igår så var det min kusins födelsedag så vi for dit och sen på kvällen for jag till stan. Idag har det bara regnat och regnat och regnat så har bara suttit inne hela dagen. Hatar sånt. Ingenting att göra, bläää. Nu ska jag se på film. Dear John får det bli :) 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar