fredag 3 augusti 2012

inspiration!

Hejj! 
Har haft mina första träningar nu efter våran 1 månads "paus". Isträningarna gick helt bra fast ingen av oss kunde riktigt skrinna i början men man blev snabbt van med det. Hade också tester. Var helt super nervös före men förbättrade alla som vi har haft härtills. Har ännu några tester kvar som jag hoppas går bra. Igår var jag med Anni till Amarillo vid åstranden och äta och såg henne äntligen! Hade inte sett henne på 2 veckor säkert? Så det var skönt att se henne :) På kvällen var jag en sväng hos kena och for sen och sova vid 2 tiden tror jag. O härriguud de kom helt jätte stora hagel ner från himlen igår?! Det tog helt jätte sjukt i låren och ansiktet när jag körde mopo just då och jag blev helt genom våt också :(  Idag har jag haft akrobat-träningar för mej själv :DDD hahaha jag vet det där lät lite underligt men jaa :D Jag har gjort kärrynpyöriä och stått på händer och försökt leka en MASK! hahah men det blev nu till ett försök än så länge :( Jag fick helt jätte mycket inspiration att börja bli smidigare och göra olika volter och allmänt bara vara en "mask" när jag nu har sett på olympiaderna i telinevoimistelu, svenskt ord finns inte i mitt huvu :D Så jävla coolt ser det ut ivarjefall! I mitt nästa liv ska jag hålla på med sånt ;) 

Gabrielle Douglas som vann guld idag och är bara 16 år gammal. Sii dom musklerna! wooow 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar