torsdag 28 juni 2012

28e juni 2012

Jaaaaaah nu har Anni kommit hem ditifrån vart hon nu sen var :D Men imorgon blir det shopping med henne i Helsingfors. KUUL! Har saknat henne en smula så kommer vara skit roligt att se henne ju. Har så mycket att berätta att jag bara måste få sagt det till henne men jaa först är det jobb imorgon så får vänta en stund med det roliga. Fick min lön idag så nu har jag lite mera än 10 cent på kontot som jag hade före lönen, hahaha. Körde för första gången bil i förrgår faktiskt ;) ahahhaha jag tänkte faktiskt kisa på mej när jag körde för jag var så "nervös" men skrattade så att tårarna rann på kinderna samtidigt. Aaah den känslan! nämen roligt att köra bil ju! Väntar helt massor att jag ska ta körkortet om typ 10 månader? Ganska länge kvar :( Jag var just till sportplan och springa testen som jag hade kvar. Jag tänkte nästan dö ju ;o Min kondition har blivit ssååå mycket sämre nu under 1 år när jag inte har kunnat springa så nu ska jag verkligen bättra på den för så skit får den ju inte bara vara! :D

Joo alltså den här texten har nu inte riktigt huvud eller fötter men den får duga.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar