torsdag 21 juni 2012

21a juni 2012

Halloj!  
Hade som vanligt jobb men slutade idag lite tidigare så hade bara från 8.30-13. Sköönt! Imorgon är det ledigt och då ska det firas med Jenna hemma hos mej. Vi ska grilla och ha det mysit. 
Idag har jag solat för första gången (?!??!) under det här sommarlovet. VAFAAAN? Joo men det är sant. Har endera varit på jobb eller sen har det varit skit väder dom dagarna jag har haft ledigt. That sucks. Men idag hann jag vara lite på en timme i solen så har fått lite färg på kroppen ;) 


Äääh grät idag när mofa for tillbaka till Teneriffa där han bor så kommer att se honom troligtvis om 2 år när jag blir student... Han kommer till Finland bara då som det är något "viktigt", typ student, konfirmation osv. Annat då? Jaa, jag var på träningar för en stund sedan och har pratat med Jenna och Anni i telefonen och snart ska jag lära mej att använda grillen :D Har aldrig förr grillat så får se hur det kommer att sluta imorgon när jag ska grilla med Jenna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar